Saturday with a big S

publicerat i

Lördagar är fina, det må jag säga.
Vaknade runt tio med världens snuva, huvudvärk och satte genast igång med intensiv intake av halstabletter samtidigt som jag hällde i mig vad som kändes som kannor med tea. Det tog därför emot att sätta på sig riktiga kläder runt 12-tiden, men mitt humör ändrades skapligt snabbt då jag ju var på väg hem till Ebba! Jag och hennes familj åkte till NATO-högkvarteren då det var någon internationell festival där det bjöds på mat från alla länder i nato osv. Det var så himmelskt gott, och med Ebba som sällis blev själva dagen väldigt lyckad!
Efter det blev jag skjutsad hem för att göra mig i ordning inför kvällen. Ebba kom ca halv tio och sedan gick vi ner till baren där halva skolan verkade hålla hus igår. Kul var det! Tyvärr blev det inte många intressanta bilder, men skitsamma, jag kan ta fler nästa helg då vi antagligen åker till en klubb i storstaden!

Nu sitter jag behagligt i sängen med en väldigt stor kopp te. Förkylningen har bara blivit värre och jag har ju ett race att tänka på! En veckas tid har jag att bli frisk på, och oj vad jag tänker klara det.
Nu tänker jag kika på ett Criminal minds-avsnitt och sedan blir det läxor, läxor och ännu mer läxor resten av dagen. TAGGA.

Puss


Kommentera inlägget här :