Back on track

publicerat i Allmänt;
FÖRLÅÅÅÅÅÅÅÅÅT
 
 

Längesen, huh?
Den senaste månaden har varit kaosartad, på både gott och ont, därav ingen uppdatering. I slutet av juli tog jag med mig lillasystern och for till Söderhamn där farmor och farfar väntade med minst sagt öppna armar. Det var superhärligt, och under den veckan började ett genuint intresse för golf växa för min del. Gud vad kul golf är egentligen! Varför har jag aldrig tänkt på det förut?
Att säga hejdå till gråtande farföräldrar var ingen lätt match, men en vecka efter ankomst for vi hem till Uppsala igen. Vid det här laget hade våra kära lilla kinesiska vänner redan flyttat in i vårt hus, så jag tog med mig allt mitt baggage och flydde till Järlåsa till en högst efterlängtad och älskad Nora! Åh vad skönt det var. Var där i ca två veckor varav en veckas slitande i en skog (MONEY) och resten av dagarna kollade vi på Criminal minds, fick besök av goseLinn, träffade saknade vänner på stan och shoppade. L!F3 (see what I did there?)
Sedan blev det onsdag den 15 Augusti. Oh shit. Dagen då jag tog med mig allt till mitt nya land fast lämnade kvar mitt hjärta hemma i Uppsala. Okej så dramatiskt var det intE. Fina Linn och Nora följde med till Arlanda där vi satt i en hörna sjukt sentimentala i en dryg timme. Det var inte alls lika jobbigt att säga hejdå som när jag for till USA. Då visste jag inte om vi skulle ses på hela året. Nu, å andra sidan, är jag tvärsäker på att vi kommer ses om max 2 månader, och DUDE, det är ingenting jämfört med ett år. 
 
Orkar inte skriva om Belgien än. Vet inte vad jag tycker om staden, om huset, om miljön. En sjuhelsikes galen trafik kan jag bara säga. Och här ska jag börja övningsköra? Dear lord. 
 
BILDER KOMMER. Det är bara som så att någon jävel stulit vårat internetmodem och hela internet fuckar up. Har tagit två timmar att skriva detta sjuka inlägg, så jag tror jag avstår från bilder idag, hehe. Puss

Kommentera inlägget här :